Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij King Thai Eindhoven. Meer weten? Ontdek meer
Adam
23 jun 2026 om 18:36
Fast, friendly and delicious
Alex
20 jun 2026 om 23:21
Heerlijk gegeten
De kruiden en specerijen zijn goed toegevoegd
Adam
16 jun 2026 om 19:55
The Phad phed mehkong with Thai Wiskey was delicious. The fact I had to show ID as a 44yo was ridiculous. Add to that, the driver type me as born in 1881 and had to come back for my ID.
Wahyudi
22 mei 2026 om 18:28
goed
Berkmortel
18 apr 2026 om 19:54
tempura groenten; geen idee welke groente ik at. de smaak van loempiaatje was bijna dezelfde. bijsmaak ranzig van de olie.
Kirsten
28 mrt 2026 om 23:05
Om 12.30u al een bestelling gedaan voor bezorging om 18.45u. Bestelling werd perfect op gewenste tijd bezorgd. Erg lekker gegeten.
Te-Lian
13 mrt 2026 om 12:22
smaakte perfect maar de prijsverhouding met wat je krijgt ie schandalig weinig
Dewi
11 mrt 2026 om 17:15
snel gezorgd en erg lekker!
Stanislav
24 feb 2026 om 21:10
They mixed up my order and wrong dish arrived (ordered duck, got super spicy beef). Too spicy, impossible to eat.